Hejto.pl
Motyw strony
Dodaj post

blimsien_yankovicKoneser

Dołączył/a:

  • 3 wpisów
  • 212 komentarzy
  • 0 obserwujących
Wojna wna UkrainieMam nieśmiały pomysł. Może to nie Rosjanie sami siebie zalali, tylko Ukraińcy chcieli odciąć wodę od
Koneser6piorunów

1. Ukraina ma w planach odzyskanie straconych terenów po co miała by niszczyć infrastrukturę za miliardy.
2. Ukraina ma w planach ofensywę więc tama oraz droga na niej jest doskonałym łącznikiem pomiędzy okupowanym terenem a armią UA.
3. Gdyby armia UA zajęła tamę mogła by nękać okupanta w tym rejonie (patrz: Biełograd) wiążąc więcej jednostek wroga.
4. Zerwana tama zagraża najbardziej miastu Chersoń które wróciło pod kontrolę UA.

Na 99,9 % Tamę wysadzili Rosjanie.

Sum1piorunów

@blimsien_yankovic Ja mam w planach kupić sobie wyspę. Wielu ludzi ma wielkie plany, tylko czasem rzeczywistość nie dojechała. Prosiłbym o ciszę, bo wielkie plany lubią ciszę.

PolitykaSpróbuje sprostować sprawę z Tuskiem. Ustalmy dla dobra dyskusji, że: Primo, Tusk to ujebał OFE muh Amber
Koneser1piorunów

Dodać do Primo:
- chciał sprzedać LOT który później zaczął przynosić zyski
- afera taśmowa i kuratela nad osobami odpowiedzialnymi (to minister mówił o Polsce: hj, d*a i kamieni kupa)

Koneser0piorunów

@Kubilaj_Khan dziękuję właśnie mi o tym przypomniałeś. Tusk lobbował jednak na wypłatę roszczeń Żydom.

Osobistość0piorunów

@blimsien_yankovic Akurat dobrze wiemy, że często decyzja polityczne są dyktowane przez słupki i analizy co partia przeciwna robi (vide wyciek maili od Dworczyka). Ale to offtop już.

>Nie głosuję na PO i Pis.
A no i dobrze. Jak jedni i drudzy zawiedli to się na nich nie głosuje.

>Ogólnie nie biorę udziału w głosowaniach.
A szkoda. Głos nie oddany na nich to głos przeciwko nim.

Koneser0piorunów

@wielkaberta Ogólnie uważam że PO nadal by rządziło gdyby wprowadziło to co obiecywali m. in. podatek liniowy.

Koneser0piorunów

@wielkaberta można też dodać że chcieli sprywatyzować lasy państwowe ale się opamiętali.

Nie głosuję na PO i Pis. Ogólnie nie biorę udziału w głosowaniach.

Osobistość0piorunów

@blimsien_yankovic Dziękuje, dodaje już. Ale pointą mojego wpisu jest zauważenie pewnego mechanizmu.

Koneser0piorunów

@Kubilaj_Khan dziękuję właśnie mi o tym przypomniałeś. Tusk lobbował jednak na wypłatę roszczeń Żydom.

Koneser0piorunów

@wielkaberta Ogólnie uważam że PO nadal by rządziło gdyby wprowadziło to co obiecywali m. in. podatek liniowy.

Koneser0piorunów

@wielkaberta można też dodać że chcieli sprywatyzować lasy państwowe ale się opamiętali.

Nie głosuję na PO i Pis. Ogólnie nie biorę udziału w głosowaniach.

Koneser1piorunów

Tusk ukradł moje pieniądze z OFE. Likwidacja OFE to chyba największy przekręt jaki tylko był w III RP. Niektórzy wpłacali na tzw. III filar aby mieć większa emeryturę. Wtedy PO pokazało gdzie ma Polskę i Polaków. Do tej pory mam umowę z OFE w dokumentach - zostawiłem sobie na pamiątkę.

Zawodowiec0piorunów

mamy czerwiec 2023 a ludzie serio jeszcze wierzą w tą pisowską propagandę o "kradzieży OFE"?

HydeparkGrafik płakał jak kradł #heheszki #polityka
Koneser2piorunów

Opozycja nie tylko przywłaszcza sobie mienie intelektualne a także program partii rządzącej bo swojego nie mają.

Fanatyk2piorunów

@blimsien_yankovic ty nie rozumiesz. Kiedy pis daje 800 to jest kupowanie wyborców i bankrutowanie państwa. Jak tusk daje 800 to jest odpowiedzialna i przemyślana polityka

A Tusk wpadł na ten pomysł pierwszy, tylko pis mu go ukradł dzięki podsłuchom. Autentyczny fakt. Zapytaj kolegę bombardier :slightly_smiling_face:

Fanatyk2piorunów

@blimsien_yankovic nie kłam! Mają jeszcze "*** *" i "precz z Kaczyńskim". Bardzo poważne postulaty

Koneser1piorunów

@twombolt bardzo proszę o konkrety jaki program ma PO czy inna parta opozycyjna który jest znany (o co konkretnie walczy). Bo mi się wydaje że jedyny punkt programowy opozycji to odsunięcie pisu od władzy.

Osobistość11piorunów

@blimsien_yankovic Chyba coś ci się pomyliło, to partia rządząca zrobiła to kradnąc materiał z ujęciami obozu w Auschwitz

Koneser1piorunów

@twombolt bardzo proszę o konkrety jaki program ma PO czy inna parta opozycyjna który jest znany (o co konkretnie walczy). Bo mi się wydaje że jedyny punkt programowy opozycji to odsunięcie pisu od władzy.

Heheszki#heheszki
Koneser8piorunów

Programy socjalne wspierające rodzinę są obecnie realizowane w każdym kraju Unii Europejskiej. Dzięki programowi 500+ praktycznie wyeliminowano biedę i niedostatek w której żyły dzieci (poniżej progu ubóstwa). Powyższy obrazek to kampania wyborcza (piwo i rodzina na jednym obrazku już jest sugestią).

Problem polega na tym że opozycja kompletnie nie ma pomysłu jak zorganizować wsparcie dla potrzebujących i potrafi jedynie krytykować.

Koneser0piorunów

@DeGeneracja inflację w 100% nie spowodowało 500+ bajki to dzieciom opowiadaj. Inflację spowodowała Pandemia oraz Wojna.

Mocarz0piorunów

@blimsien_yankovic Jesteś naprawdę tak niedouczony, że nie rozumiesz prostej rzeczy? Dodruk pieniędzy na 500+ SPOWODOWAŁ inflację. Czyli ceny podstawowych produktów idą w górę +30% uśredniając. Co znacznie osłabia wartość złotego. I tak się to kręci. Ludzie lubią numerki. Bo idioci bez podstaw ekonomii. Ale to nie 800+ pozwoli ludziom godniej żyć. To pozwoli im-politykom bardziej frywolniej rozpierdalać nasz hajs bo inflacja pójdzie w górę i NIKT SIĘ NIE POŁAPIE DLACZEGO

Kosmonauta0piorunów

Mam nadzieję że chociaż dobrze Ci płacą, to co wypisujesz nie ma sensu.

Żadnego

Koneser0piorunów

@Ganiu kogo Ty chcesz przekonać. Umiem używać wyszukiwarki. Przekonaj tych którzy głosowali na pis.

Kosmonauta0piorunów

@blimsien_yankovic proponuję projekt

>IDŹ DO ROBOTY

ale na to nie ma poparcia w kraju pełnym nieroboli..

Gwiazdor0piorunów

@blimsien_yankovic
> Dzięki programowi 500+ praktycznie wyeliminowano biedę i niedostatek w której żyły dzieci (poniżej progu ubóstwa)

Nie jest to prawda. Sprawdź sobie na przykład to:
https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/warunki-zycia/dochody-wydatki-i-warunki-zycia-ludnosci/dochody-i-warunki-zycia-ludnosci-polski-raport-z-badania-eu-silc-2021,6,15.html

Dochody i warunki życia ludności Polski (raport z badania EU-SILC 2021)Główny Urząd Statystyczny - Portal Statystyki Publicznejstat.gov.pl
Kompan2piorunów

@blimsien_yankovic program, którego skutkiem jest najwyższa inflacja za mej pamięci, wyższa niż w Niemczech, Francji lub innych podobnych wielkościowo krajach do Polski. Plan w imię którego zamiast matematyki w szkołach średnich są dwie godziny religii, plan przez który nie mamy SETEK MILIARDÓW z Unii europejskiej, plan który spowodował to że wchodząc w spór z kacykiem z PiS nie masz pewności czy osądzi cię bezstronny sędzia, plan w którym gazety podnoszą że przy sprzedaży Lotosu doszło do straty na 5 mld złotych, plan którym cały cywilizowanym świat!! mówi że jest zły (nie licząc rosji i orbana) plan który był już w Grecji, która zbankrutował, w Turcji której niewiele do tego brakuje wspaniały plan!!

Gruba ryba0piorunów

@blimsien_yankovic Pomniki xero karakana pójdą na złom, jego truchło pod mur cmentarza komunalnego, a jego żyjący brat do więzienia na dożywocie za niszczenie demokracji w Polsce.

Gruba ryba0piorunów

@blimsien_yankovic I dlatego nie każdy powinien mieć prawa wyborcze, bo tylko ludzki śmieć wyżej ceni socjal niż wolność. Jest prosty sposób na posiadanie pieniędzy - praca, ambicja i pomysłowość. Dlaczego mam z własnych podatków utrzymywać mniej ambitnych, mniej prcowitych, mniej pomysłowych.

Gruba ryba1piorunów

@blimsien_yankovic ojej ojej

Co więcej - mimo programu 500+ wzrosło skrajne ubóstwo wśród dzieci i młodzieży (w wieku poniżej 17 lat). W 2019 poziom ubóstwa w tej grupie wynosił 4,5 proc. Jego zasięg w 2020 wyniósł 5,9 proc. - powrócił tym samym do poziomu podobnego jak w 2018 roku (6 proc.), czyli jeszcze przed rozszerzeniem świadczenia na pierwsze dziecko. W liczbach bezwzględnych przekłada się to na ok. 98 tys. młodych osób.

Spadł w PL poziom zagrożenia ubóstwem.

Osobistość1piorunów

@blimsien_yankovic żaden problem od służby zdrowia po szkolnictwo, skomplikowane prawo i wysokie koszty pracy nie zostało zalatwione. Ale masz tu 500 i zapomnij o wszystkim

GURU1piorunów

@blimsien_yankovic parę razy sam siebie ograł... Swoją drogą to naprawdę jest smutne, autentycznie nie ma w PL ludzi nadających się na sprawnych polityków. Same sieroty, ciapciaki, albo podstawione słupy.

GURU1piorunów

@blimsien_yankovic Przecież pan Tusk mówił że 500+ to był ich pomysł i pis im ukrad. 😛

GURU1piorunów

@Quake bo praktyka pokazała że z tego typu ulg korzystają głównie ludzie ogarnięci, zarabiający, biedota nie umie.

Koneser5piorunów

@banan-smietana masz rację. Program 500+ był tylko programem który miał zwiększyć poparcie dla pisu. Nie było w planach zwiększenia dzietności. Kampania wyborcza jest jak wojna. Na wojnie nie ma zasad. Celem partii jest utrzymać się przy władzy i realizować swoje cele. Gdyby nie byle jakość opozycji do tego by nie doszło. Do tego trzeba mieć program który trzeba realizować a nie tylko obiecywać i po wyborach zapominać. Tak przynajmniej mamy 500+ a od nowego roku 800+. Kaczyński będzie miał pomniki w każdym mieście. Ogrywa wszystkich jak chce.

Sum6piorunów

@blimsien_yankovic Z piwem masz racje mogliby zrobić obrazek z big mac albo z cola. Kurde mogliby zorbi z cebula :).
500+ byl sprzedany jako program zwiększający dzietność. Nie zwiększył dzietności. 800+ tez jedyne co zwiększy to ceny. To jest kupowanie głosów za pieniądze wyborców. Co wiecej to jest uzaleznianie wyborcow od jednej opcji politycznej - teraz PiS ma pistolet "glosujcie na nas bo jak nie to tamci wam zabiora"

Koneser0piorunów

@Schovany granice są otwarte, ludzie pracowali za granicą w Unii Europejskiej i widza jak to wygląda. Wydaje mi się że każdy zna kogoś i rozmawiał z osobą która ma podobne doświadczenia. Nie da się robić ludzi w Babmbuko tyle czasu. Socjalizm jest zakorzeniony w UE.

Wirtuoz5piorunów

@blimsien_yankovic hahahahaha dobry zart. Pogratulować. Przecież nie mozna byc tak glupim zeby w to wierzyc

Gruba ryba3piorunów

@blimsien_yankovic ale socjalem też się na dłuższą metę nie najesz, w dodatku dostaniesz biegunki i nieuleczalnych chorób układu pokarmowego, które uszkodzą także inne narządy.

Koneser0piorunów

@Quake Dają jeszcze więcej ponieważ jest kampania wyborcza i chcą wygrać wybory. Zjednoczona Europa to państwa socjalne i właśnie tek kierunek wydaje mi się obrała Polska. Było kiedyś takie badanie że ludzie chcą więcej socjalu kosztem własnej wolności. Konkluzja była taka - po co mi wolność jak się nią nie najem.

Tytan7piorunów

@blimsien_yankovic

> Dzięki programowi 500+ praktycznie wyeliminowano biedę i niedostatek w której żyły dzieci (poniżej progu ubóstwa).

[Citation needed.]

Gruba ryba3piorunów

@blimsien_yankovic Boże. ok. powiedz mi dlaczego nie przestano zabierać pracującym rodzicom pieniędzy z wypłaty tylko sprawiają wrażenie jakby coś dawali, a teraz przed wyborami "dają" jeszcze więcej

Koneser1piorunów

@regisek to nich opozycja zaproponuje skutecznie i lepsze rozwiązaniu to wygra wybory. Jak na razie jedynym punktem programowym opozycji jest odsunięcie pisu od władzy. Pis to pierwsza partia która realizuje program.

Koneser1piorunów

@Quake przecież odebrałem w tym roku ulgę na dzieci. Ulga na dzieci nadal obowiązuje (dla pracujących).

Kompan1piorunów

@blimsien_yankovic masz rację 800+ to kampania wyborcza, zaś dane choć zestawione z piwem pokazuję prawdę ale oczywiście możesz wrzucić tam np litrową butelkę oleju spożywczego 😉

Osobistość13piorunów

@blimsien_yankovic za tę kasę którą wpompowano w 500+ miałbyś więcej i lepiej działających szkół / przedszkoli, ulgę od podatku dla rodziców i jeszcze by na pediatrów i logopedów / ortopedów zostało. A tak to dostajesz 500+ a potem lecisz z nimi w zębach prywatnie do lekarza bo służba zdrowia leży i kwiczy.
Pomagać trzeba mądrze a to jest po prostu rzucenie na odpierdol kasy i powiedzenie: radźcie sobie bo mnie rozwiązywanie problemów przerasta

GURU52piorunów

@blimsien_yankovic odsetek dzieci w ubóstwie wzrósł. Spadła za to dzietność.

Ja w prawdzie opozycją nie jestem, ale dam ci odpowiedź. Żłobki, przedszkola, łatwo i powszechnie dostępne szkoły. Mniejsze podatki, niższe koszty prowadzenia działalności by bić się o pracowników, niższe koszty wynajmu by ludzie mogli być bardziej mobilni i łatwiej robić kariery. Łatwiejszy sposób powrotu kobiet z macierzyńskiego na rynek pracy. Uwalenie socjalu do minimum by wyrobić w ludziach poczucie będziesz miał jak zarobisz. BEZWZGLĘDNE ściganie pisowskich zlodzieji z ich kilkudziecieciotysiecznymi wypłatami w SSP opartymi wyłącznie o nepotyczne kontakty.

Banał...

Gruba ryba45piorunów

@blimsien_yankovic xD
a powiedz mi dlaczego nie udzielono rodzinom zwykłej ulgi podatkowej tylko zadbali żeby sami musieli złożyć wniosek o 500+?

Koneser0piorunów

@DeGeneracja inflację w 100% nie spowodowało 500+ bajki to dzieciom opowiadaj. Inflację spowodowała Pandemia oraz Wojna.

Koneser0piorunów

@Ganiu kogo Ty chcesz przekonać. Umiem używać wyszukiwarki. Przekonaj tych którzy głosowali na pis.

Koneser5piorunów

@banan-smietana masz rację. Program 500+ był tylko programem który miał zwiększyć poparcie dla pisu. Nie było w planach zwiększenia dzietności. Kampania wyborcza jest jak wojna. Na wojnie nie ma zasad. Celem partii jest utrzymać się przy władzy i realizować swoje cele. Gdyby nie byle jakość opozycji do tego by nie doszło. Do tego trzeba mieć program który trzeba realizować a nie tylko obiecywać i po wyborach zapominać. Tak przynajmniej mamy 500+ a od nowego roku 800+. Kaczyński będzie miał pomniki w każdym mieście. Ogrywa wszystkich jak chce.

Koneser0piorunów

@Schovany granice są otwarte, ludzie pracowali za granicą w Unii Europejskiej i widza jak to wygląda. Wydaje mi się że każdy zna kogoś i rozmawiał z osobą która ma podobne doświadczenia. Nie da się robić ludzi w Babmbuko tyle czasu. Socjalizm jest zakorzeniony w UE.

Koneser0piorunów

@Quake Dają jeszcze więcej ponieważ jest kampania wyborcza i chcą wygrać wybory. Zjednoczona Europa to państwa socjalne i właśnie tek kierunek wydaje mi się obrała Polska. Było kiedyś takie badanie że ludzie chcą więcej socjalu kosztem własnej wolności. Konkluzja była taka - po co mi wolność jak się nią nie najem.

Koneser1piorunów

@regisek to nich opozycja zaproponuje skutecznie i lepsze rozwiązaniu to wygra wybory. Jak na razie jedynym punktem programowym opozycji jest odsunięcie pisu od władzy. Pis to pierwsza partia która realizuje program.

Koneser1piorunów

@Quake przecież odebrałem w tym roku ulgę na dzieci. Ulga na dzieci nadal obowiązuje (dla pracujących).

Wiadomości Polskapolityka #bekazpisu #jebacpis #polska #wiadomoscipolska #memy
Koneser0piorunów

Sympatycy bolszewii i roSSji powinni siedzieć w więzieniu a nie w poselskich ławach.

Koneser0piorunów

@az5tcxo4-niekibicujepilkarzom wiesz dlaczego pis będzie rządził dalej ponieważ opozycja nie ogarnia reguł jakimi rządzi się polityka.
1. Tutaj nie chodzi o to aby skazać Tuska czy innego polityka. Tutaj trzeba grzać temat. Nie chodzi aby złapać króliczka tylko aby go gonić.
2. Polaryzacja społeczeństwa. Tutaj pis dostał prezent w postaci wojny. Jesteś przeciw komisji to jesteś ruską onucą. Sam przyznaję ze taka komisja powinna być powołana zaraz po rozpoczęciu wojny.
3. Rządzący pisze historie. Nie tylko w Polsce partia rządząca nagina prawo.
4. Wybory wygrywa partia która zgarnia najwięcej głosów. Ci co nie głosują w praktyce też głosują przez zaniechanie. Gdyby partia robiła znaczące błędy już by nie rządziła.
5. Polacy już ogarniają kto im pomaga. Każda partia zabiera tylko że pis się dzieli z każdym. Bylejakość opozycji też ma na to wpływ. Brak programu opozycji także.

Gruba ryba3piorunów

@blimsien_yankovic Nie jest to większość, w Polsce połowa wyborców to więcej niż 8 milionów ludzi. To raz, dwa: wyborcy pisu to sprzedajne kurwy, kupione za pieniądze z własnych podatków, którym można tylko w mordy splunąć za ich głupotę. Trzy: to, że ma się większość w parlamencie nie oznacza, że można łamać prawo. Pytam raz jeszcze - macie służby i nie potraficie udowodnić Tuskowi zdrady, a udowodni to komisja w składzie ten debil Janusz Kowalski i ten agent Macierewicz? A, i raz jeszcze - wyborcy pisu to debile i z przyjemnością ich obrażam.

Inspirator2piorunów

@blimsien_yankovic masz pisdowcu w załączniku duża część podobnego tobie motłochu.

Koneser0piorunów

@az5tcxo4-niekibicujepilkarzom
2015 liczba ludzi popierających PIS: 5 711 687
2019 liczba ludzi popierających PIS: 8 051 935

Właśnie obraziłeś tyle osób.

Demokracja to rządy większości. Opozycja wygra wybory to będzie rządziła po swojemu. Proste.

Gruba ryba16piorunów

@blimsien_yankovic No to trzeba zamknąć Macierewicza, Obajtka itp.
A na serio: macie kurwa ABW i inne służby i nie umiecie udowodnić Tuskowi, że był ruskim agentem, a zrobi to komisja złożona z pisowców? Ja rozumiem, że macie własnych wyborców za debili, bo tylko debil głosuje na pis, partię złodziei, oszustów i inflacji, ale dlaczego macie za debili pozostałą część społeczeństwa?

Koneser0piorunów

@az5tcxo4-niekibicujepilkarzom wiesz dlaczego pis będzie rządził dalej ponieważ opozycja nie ogarnia reguł jakimi rządzi się polityka.
1. Tutaj nie chodzi o to aby skazać Tuska czy innego polityka. Tutaj trzeba grzać temat. Nie chodzi aby złapać króliczka tylko aby go gonić.
2. Polaryzacja społeczeństwa. Tutaj pis dostał prezent w postaci wojny. Jesteś przeciw komisji to jesteś ruską onucą. Sam przyznaję ze taka komisja powinna być powołana zaraz po rozpoczęciu wojny.
3. Rządzący pisze historie. Nie tylko w Polsce partia rządząca nagina prawo.
4. Wybory wygrywa partia która zgarnia najwięcej głosów. Ci co nie głosują w praktyce też głosują przez zaniechanie. Gdyby partia robiła znaczące błędy już by nie rządziła.
5. Polacy już ogarniają kto im pomaga. Każda partia zabiera tylko że pis się dzieli z każdym. Bylejakość opozycji też ma na to wpływ. Brak programu opozycji także.

Koneser0piorunów

@az5tcxo4-niekibicujepilkarzom
2015 liczba ludzi popierających PIS: 5 711 687
2019 liczba ludzi popierających PIS: 8 051 935

Właśnie obraziłeś tyle osób.

Demokracja to rządy większości. Opozycja wygra wybory to będzie rządziła po swojemu. Proste.